Singapurska istraživačka organizacija A*STAR nudi priliku za stipendiju u okviru Singapore International Pre-Graduate Award (SIPGA)…
Javni poziv za dodjelu stipendija za magistarski i doktorski studij iz međunarodnog i pomorskog prava u Republici Turskoj
Fondacija „Alija Izetbegović“ u Sarajevu u saradnji sa Direkcijom za tursku dijasporu i srodne zajednice (YTB) raspisuje javni poziv za dodjelu stipendija za magistarski i doktorski studij iz oblasti međunarodnog prava i pomorskog prava na univerzitetima u Republici Turskoj, a u okviru sistema dodjele stipendija državne Direkcije za tursku dijasporu i srodne zajednice (YTB) – Türkiye Bursları.
Da bi se prijavili, kandidati moraju zadovoljavati osnovne uslove sistema stipendiranja Türkiye Bursları, a uslov koji će Fondacija posebno vrijednovati jeste kvalitet kandidata.
Osnovni kriteriji za magistarski studij prema sistemu stipendiranja Türkiye Bursları:
- Kriterij za godine – do 30 godina starosti
- Kriterij za akademski uspjeh – 75% (prosjek ocjena iznad 7,5)
- Kriterij za postojeću diplomu – bachelor prava
Osnovni kriteriji za doktorski studij prema sistemu stipendiranja Türkiye Bursları:
- Kriterij za godine – do 35 godina starosti
- Kriterij za akademski uspjeh – 75% (prosjek ocjena iznad 7,5)
- Kriterij za postojeću diplomu – bachelor prava i magistar prava
Za prijavu na javni poziv potrebno je da kandidati najkasnije do 3. 2. 2025. godine na e-mail Fondacije [email protected] dostave sljedeću dokumentaciju:
- Potpisanu i skeniranu prijavu sa osnovnim informacijama i kontakt podacima
- Kratku biografiju
- Uvjerenje o državljanstvu Bosne i Hercegovine
- Potvrdu o stalnom prebivalištu u Bosni i Hercegovini (CIPS) ne stariju od 6 mjeseci
- Uvjerenje o diplomiranju/diplomu (ako je kandidat već diplomirao)
- Uvjerenje/diplomu o završenom magistarskom studiju (ako je kandidat magistrirao)
- Transkript položenih ispita sa ocjenama i izračunatim prosjekom
- Preporuke profesora ili poslodavca (nije obavezno)
- Certifikate o edukacijama, poznavanju engleskog jezika, informacije o objavljivanju naučnih radova, takmičenjima, volontiranju i drugim projektima koji potvrđuju aktivnost kandidata (nije obavezno)
Kandidati navedenu dokumentaciju dostavljaju skeniranu u PDF formatu.
Prijavnu dokumentaciju će vrijednovati komisija Upravnog odbora Fondacije, nakon ćega će kandidati koji zadovoljavaju uslove biti pozvani na intervju.
Krajnji rok prijave na konkurs Fondacije je 3. februar 2025. godine.
Odabrani kandidati će biti obavezni prijaviti se u online sistem Türkiye Bursları (TBBS) i priložiti svu dokumentaciju koju sistem traži najkasnije do 20. februara 2025. godine
VAŽNE NAPOMENE:
- Kandidati koji još nisu diplomirali/magistrirali, obavezni su to učiniti do avgusta 2025. godine
- Stipendija prema sistemu Türkiye Bursları obuhvata: prijem na univerzitet i fakultet, školarinu za fakultet, džeparac, kurs turskog jezika (1 godina), smještaj, zdravstveno osiguranje, jednokratnu avionsku kartu (prilikom početka studija i nakon završetka studija).
- Mnogi programi na turskim univerzitetima nude nastavu na turskom jeziku. Međutim, neki fakulteti i programi nude nastavu na engleskom ili drugim jezicima. Kandidati koji žele da studiraju na tim programima moraju imati međunarodno priznat certifikat o znanju jezika (kao što su TOEFL i drugi ekvivalentni certifikati). Kandidati mogu provjeriti jezik nastave pri odabiru programa u prijavnom sistemu.
Broj stipendija je ograničen.
Za dodatne informacije možete kontaktirati Fondaciju na e-mail: [email protected] ili telefon 033/209-261
Preuzeto: https://www.mreza-mira.net/