kalendar

October 5, 2022
  • Prezentacija novij kreditnih linija Razvojne banke Federacije

skip to Main Content

ZENIČKO PREDUZEĆE „RIMA-PAK“ OSTVARILO POSLOVNU SARADNJU SA TURSKIM PREDUZEĆEM I TIME OTVORILO JOŠ JEDNA VRATA KA INTERNACIONALNOJ SARADNJI

U period od 16. do 18. septembra 2021. godine održan je sajam TURFOOD u turskoj Bursi, a posjetu ovom sajmu sa privrednicima iz Bosne i Hercegovine organizovala je Agencija ZEDA u saradnji sa BIGMEVom, NETWORK FERS i EEN partnerom iz Turske  – ULUTEK TEHNOPARK iz Burse, a u okviru realizacije aktivnosti projekta BITNET/EEN u okviru programa COSME.

Sajam su posjetili  brojni bh. privrednici iz prehrambenog sektora koji su ostvarili poslovne kontakte sa preduzećima iz Turske.

Dok su jedni kupili mašine, drugi su dogovorili uvoz/izvoz, upoznali se na novim načinima poslovanja i sl., a jedno od njih je i zeničko preduzeće „RIMA-PAK“ d.o.o. Zenica čiji su predstavnici ostvarili poslovnu saradnju sa turskim preduzećem od kojeg su kupili mašinu za mljevenje/krckanje lješnjaka i drugih orašastih plodova, a u cilju proširenja obima poslovanja.

Pojašnjavamo:

Obrada lješnjaka podrazumijeva nekoliko faza za koje su potrebne različite mašine (krckalica, ljuštilica, pržionica) i vršit će se najnovijom tehnologijom, koja trenutno nije prisutna na domaćem trzištu.

Krckalica koju su nabavili odvaja lješnjak i druge orašaste plodove od ljuspica i ujedno vrši selekciju lješnjaka prilikom ulaza lješnjaka sa ljuspom i selekciju lješnjaka kao finalnog proizvoda bez ljuspice.

Tako obrađene lješnjake  preduzeće planira plasirati na tržište BiH i izvoziti.

Novi proizvodi/nova radna mjesta

Ovim  su stvoreni i uslovi da  „RIMA-PAK“ d.o.o. Zenica u periodu koji slijedi zaposli i 4 do 5 osoba u proizvodnji.

Pored nabavke krckalice, ovo preduzeće  je izvršilo analizu i dobilo informacije vezane za kupovinu još jedne mašine koja je namijenjena za drugu fazu obrade lješnjaka.

Ovo je samo jedna od uspješnih saradnji nakon učešća na sajmovima, a Agencija ZEDA će i u budućnosti organizovati slične aktivnosti.

Na prilike ne treba čekati, prilike treba kreirati!

Back To Top
X