kalendar

April 18, 2024
  • Edukacija za privrednike: "Pisanje i izrada projektnih prijedloga" - Udruženje poslodavaca Zenica

April 23, 2024
  • Edukacija za privrednike: "Digitalni marketing" - Udruženje poslodavaca Zenica

skip to Main Content

PRIRODNA KOZMETIKA AIDE KARAMOVIĆ:„POČELO JE S JEDNIM RECEPTOM I TADA NISAM MOGLA NI ZAMISLITI DA ĆU DANAS BITI TU GDJE JESAM!“

Aida Karamović (31) iz Kaknja, širom BiH ali i regiona, postala je poznata po izradi prirodne kozmetike. Sve je počelo prije pet godina sa samo jednim receptom koji je dobila iz elitnog kozmetičkog salona u Ljubljani. Nakon što je recept isprobala na sebi i uvjerila se u odlične rezultate, počela je praviti maske za lice prijateljicama koje su se oduševile. Upravo njene prve mušterije, prijateljice, zaslužne su što je nastavila u ovom smjeru. One su je podržale, ohrabrile i podstakle da sebe i svoje proizvode promoviše na društvenim mrežama. Priča se vrlo brzo uozbiljila. Aida je istraživala, smišljala recepte, počelo je s maskama za lice čiji je osnovni sastojak ljekovito blato iz Solina/Slovenije. Maske za lice su je kako kaže proslavile, a potom je u ponudu uvrstila kreme za sve tipove kože, anti age i vitaminske serume za njegu kože, maske za suhu kosu, ulja za brži rast kose, mirisne kreme i mirisna ulja za tijelo, maslac protiv strija, tonike za skidanje šminke i tonike za čišćenje lica.
Mnogi su prepoznali jedinstvenost i kvalitet onoga što Aida radi. Ponuda je bogata, a svi preparati se prave prema tipu i potrebama kože. To znači da se svi preparati prave po narudžbi, odnosno, ono što klijent poruči, izrađuje se specijalno za njega procjenjujući tip kože, vrstu problema uz pronalaženje adekvatnog rješenja.

 

-„Počelo je s jednim receptom i tada nisam mogla ni zamisliti da ću danas biti tu gdje jesam. U odnosu na sami početak se promijenilo puno toga. Ponuda proizvoda je puno bogatija, novi dizajn, nova ambalaža, puno više interesovanja za moje proizvode. Bitno je napomenuti da je kozmetika koju pravim 100% prirodna te da su maslaci i ulja koja se koriste u izradi, nerafinisani za šta posjedujem i certifikat“ – ponosna je Aida koja je postala majka i upravo ta mala pauza prolongirala je registraciju obrta koji će ubrzo registovati.

Genetika, nepravilna ishrana, alergije, hormonski poremećaj i loši kozmetički proizvodi samo su neki od uzroka promjena na koži s kojima se najčešće suočavaju mladi.
-„Najvjerniji kupci su osobe koje imaju problematičnu kožu sklonu aknama. Najviše volim raditi s takvim kožnim problemima jer je to ono zbog čega sam i postala uspješna u svom poslu – uspješno rješavanje problema s aknama“ – istakla je Aida.
Iako postoji mnogo onih koji se bave sličnim poslovima, ona je drugačija od drugih jer joj nije u interesu isključivo prodati proizvod nego se posvetiti klijentu i pomoći pri rješenju problema.

-„Klijentu posvećujem puno pažnje. Radim sa klijentom i tako zajednički dolazimo do odličnih rezultata. Također, ono što mi često znaju i zamjeriti, razlikujem se po tome što ja ne želim da prodam proizvod po svaku cijenu. Ukoliko se kupac javi i želi da proba neki proizvod za koji ja smatram da neće odgovarati tom tipu kože, ja ne želim da ga prodam. Moj cilj prije svega je zadovoljan klijent“ – napomenula je Aida.
-„Moja najveća reklama su zadovoljni klijenti, rezultati koje postižem i reklama koja ide “od usta do usta”. Potražnja proizvoda je velika tako da sam na tržištu prilično dobro zastupljena. Ponosna sam kada čitam komentare o sebi i vidim koliko drugi cijene moj rad i koliko žele doći do mojih proizvoda. Klijenti često dolaze iz mnogo udaljenih gradova da me upoznaju i da im pogledam lice te predložim rješenje“- otkrila je Aida čije proizvode možete pogledati na Facebook profilu Aida Karamović 

Ako nam do sada niste ispričali svoju priču, a imate interesantnu priču o hobiju, započetom poslu, traženju ili pronalasku posla, promjeni posla, odlučnošću da karijeru okrenete u suprotnom smjeru, priču o odlasku u inostranstvo na nastavak obrazovanja ili u potrazi za poslom, javite nam se na ajna@zeda.ba ili nam pišite na Facebook.

 

Back To Top
X