kalendar

October 5, 2022
  • Prezentacija novij kreditnih linija Razvojne banke Federacije

skip to Main Content

PREDSTAVNICI GRADA ZENICE I ZENIČKE RAZVOJNE AGENCIJE ZEDA UČESTVOVALI NA KonferencijI Impakt „Prvih 300“

Investicijska fondacija IMPAKT održala je jučer, 17. maja2022. godine konferenciju „Prvih 300“ na kojoj su prezentirani rezultati ove fondacije za period 2018-2022.

Grad Zenica je u periodu od 2019. – 2021. godine učestvovao u programu podrške razvoju preduzetništva baziranog na inovativnom konceptu, za iskazivanje interesa učešća u Javnom pozivu jedinica lokalne samouprave i Vlada kantona u Bosni i Hercegovini za uspostavu partnerstva u realizaciji YEP inkubatora poslovnih ideja.

U sklopu zajedničke saradnje između Investicijske fondacije IMPAKT i Grada Zenice realizovan je  program mentorske i savjetodavne podrške za postojeće obrtnike i preduzetnike, kao i program preduzetničke obuke te finansijska, stručna i mentorska podrška za 15 novih poslovnih poduhvata na području grada Zenice. Neki o njih su imali priliku da se predstave na Sajamu „IMPAKT inkubator poslovnih ideja“, kao što su Kidotent, CNC Art i Elosso Studio.

„Ponosni smo što smo IMPAKT inkubatore poslovnih ideja realizirali u 55 lokalnih zajednica gdje se rodilo preko 1.800 ideja. Razvijeno je više od 500 biznis planova, podržano 300 biznisa, a čak 600 radnih mjesta je kreirano kroz biznise koje smo podržali kroz IMPAKT inkubator“, poručio je Senajid Đozo, izvršni direktor Investicijske fondacije Impakt.

Investicijska fondacija Impakt nastavlja podržavati razvoj poduzetničkog ekosistema lokalnih zajednica kako bi stvorili bolje uslove za pokretanje biznisa koji su zasigurno važni i za sami razvoj lokalnih zajednica. „Saradnja i partnerstvo koju imamo sa lokalnim zajednicama, službama za zapošljavanje i kantonalnim i entitetskim ministarstvima dokaz su da je naš rad dokazano uspješan i dugoročan, a čemu govori i činjenica da je survival rate biznisa čak 98%“, dopunio je Đozo.

Na panel diskusiji poduzetnici su poručili da im je za lakše poslovanje potrebno smanjenje administrativnih i komunalnih taksi, digitalizacija (web servisi, informativni servisi) i podrška institucija prilikom osnivanja novih preduzeća.

Konferencija je zatvorena sa sljedećim zaključcima:

  • Sinhroniziran i sinergijski pristup i saradnja svih relevantnih aktera (vladinih institucija, nevladnih organizacija, privatnog i obrazovnog sektora) u oblasti poduzetništva značajna je i neophodna za sveukupnu podršku razvoju poduzetništva. Ovakav pristup doprinosi boljim efektima i cjelokupnom impaktu programa, vraća povjerenje korisnika u institucije i osigurava sveobuhvatniju i ujednačenu podršku korisnicima koji žele pokrenuti i/ili razviti vlastite biznise.
  • Također, uz implementaciju programa podrške razvoju poduzetništva neophodno je kontinuirano raditi na unaprjeđenju zakonodavnog okvira za poslovanje uz aktivnosti na unaprjeđenju poduzetničkog okruženja kako bi se na sveobuhvatannačin potakao razvoj poduzetništva.
Back To Top
X