Zadovoljstvo nam je pozvati vas na informativne sesije namijenjene kompanijama, privrednicima i stručnjacima, posvećenu ključnim…
Plaćena praksa u Fondaciji Mozaik: Administrativna asistentica ili asistent na programu “Pravni okvir za filantropiju” (remote)
ROK ZA PRIJAVLJIVANJE
06.09.2021 – 15.09.2021.
OTVORENA POZICIJA
ADMINISTRATIVNA ASISTENTICA ILI ASISTENT (INTERN/INTERNICA) – JUNIOR
STATUS
AKTIVNO
Industrija/Oblast
Ova prilika je dostupna onima koji se prijavljuju na poziv iz sljedećih oblasti.
DOZVOLJENA STAROST KANDIDATA
18 – 35 GODINA
HONORAR
300 KM
Lokacija
BOSNA I HERCEGOVINA
Stručna sprema
Dodatne napomene
Rok za prijave je 15.9.2021. godine u 23:59, a 20.9. ćeš dobiti informaciju da li prolaziš na intervju ili ne.
Već znaš za Fondaciju Mozaik i naše internshipe u loncu? Koliko poznaješ naš program “Pravni okvir za filantropiju”? Pogledaj prethodne objave o ovom programu u loncu ili pronađi korisne informacije na web stranici. Ne brini, ne mora ti sve odmah biti jasno, puuuno toga moći naučiti radeći s Adnanom i Aidom tokom ovog internshipa.
Internship će ti biti zanimljiv i koristan, a ovom malom timu ćeš biti velika pomoć, ako ispunjavaš ove kriterije:
◾ Ko se može prijaviti?
Možeš se prijaviti ako imaš 18-35 godina, dolaziš iz BiH, želiš unaprijediti svoje vještine i steći vrijedno radno iskustvo. Ako te zanima kako je minimalno jedan, a maksimalno tri mjeseca raditi u ovom malom timu, prijavi se.
◾ Kakvo je radno vrijeme?
Očekujemo da radiš 6 sati dnevno remote (od kuće). Ako si trenutno u Sarajevu, možeš ponekad raditi i iz naše kancelarije (Splitska 14) ili Startup studija (Titova 54), ako ti tako više odgovara. Poželjno radno vrijeme je 9-15, ali uvijek imamo razumijevanja za tvoje privatne obaveze (ispiti i sl.). S nadređenima ćeš se dogovarati oko planiranja i izvršavanja svih obaveza.
◾ Šta se očekuje od ove pozicije?
Rad na različitim aktivnostima koje su vezane za dokumentaciju i izvještavanje, kao što su:
- Rad na centralnoj bazi podataka, uređivanje spiskova, pravljenje funkcionalne baze koja se može filtrirati i pretraživati po indikatorima;
- Vođenje preciznih spiskova učesnika i učesnica svakog događaja;
- Vođenje zapisnika sa svih sastanaka i događaja (na našem i engleskom jeziku);
- Analitička obrada evaluacijskih upitnika u formi izvještaja, kao i medijskih aktivnosti za izvještaj;
- Zakazivanje sastanaka, komunikacija sa akterima i partnerima na projektu, učešće u organizaciji događaja, asistencija i podrška pri izradi strategija za zagovaranje i lobiranje.
◾ Koje vještine ću moći steći ili unaprijediti na ovoj poziciji?
Ove zadatke nećeš moći obavljati ako već ne posjeduješ određeno iskustvo rada u Microsoft Office-u, s fokusom na Word i Excel. Također, bitno je poznavanje Google Forms, poslovne korespondencije na našem i engleskom jeziku, kao i odlično poznavanje engleskog jezika.
Odgovornost, komunikativnost, efikasnost, sposobnost prilagođavanja promjenama, timski rad, usmjerenost na detalje i preciznost, analitičnost su vještine koje ćeš dodatno razvijati, a koje bi već bilo dobro da posjeduješ. Dodatni plus će imati oni koji imaju iskustvo rada u administraciji.
Napomena: Nakon tromjesečnog internshipa postoji mogućnost zaposlenja i nastavka rada na programu.
Još uvijek ti se sviđa ideja? Onda se registruj u loncu (ako već nisi) i klikni na PRIJAVI SE gdje ćeš dobiti više informacija o samoj prijavi i selekciji.
Ako imaš dodatnih pitanja, piši nam u loncu ili na [email protected] i nemoj čekati posljednji tren za prijavu. 😊 Sretno! 🍀
Izvor: https://www.lonac.pro/