Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na konferenciju i panel diskusiju na temu „Značaj akreditacije, standardizacije…
Obuke za (samo)zapošljavanje: Obuka za Community menadžericu – upis u toku!
Online community menadžerica koristi društvene mreže i alate da poveže kompaniju, uslugu ili posao s ciljnom grupom potrošača, odnosno korisnika. Uspješnost online komunikacije zavisi od poruke koju šaljemo, načina na koji je šaljemo, ali i kvalitetno kreiranog prostora i upotrijebljenih alata za slanje poruke.
Obučite se za jedno od najaktuelnijih zanimanja, nastalo uporedo sa sveprisutnom digitalizacijom i učestvujte u razvoju i menadžmentu brenda kroz kvalitetno plasirani sadržaj.
Obuka za online community menadžericu će vas osposobiti da:
strateški pristupite upoznavanju brenda koji zastupate,
identifikujete ciljne grupe,
izabrate društvene mreže prikladne za ostvarenje prethodno definisanih digitalnih strategija,
prilagodite komunikaciju i objave prema vrsti društvene mreže kojom se obraćate,
dizajnirate i konfigurirate odgovarajuću strukturu društvene mreže,
kreirate zanimljive i interaktivne objave uz pripadajuće alate objave i promocije,
uskladite vizuelni identitet klijenta (dizajn, fotografija i videografika) s društvenom mrežom kojom se obraćate i upoznate se s alatima koje možete koristiti,
povećate interakciju i publiciteta na društvenim mrežama,
optimizirate svoju vidljivost na internet pretraživačima (SEO optimizacija; Google Ads).
SADRŽAJ I KONCEPT OBUKE:
Obuka za upravljanje online sadržajem i društvenim mrežama obuhvata 105 sati nastave iz tri oblasti:
Kreativno pisanje
Kako kreirati kvalitetan sadržaj na društvenim mrežama;
Reklama – od ideje do realizacije;
Marketing strategija, sadržaj i struktura reklame, odabir ciljne skupine;
Pisanje za Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Web, Blog i Newsletter;
Storytelling.
Osnove marketinške komunikacije u digitalnom svijetu
Pregled društvenih mreža: značaj, korist i nedostaci;
Upoznavanje s najčešće korištenim društvenim mrežama u svijetu i BiH: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i Instagram, plasman sadržaja i promocija;
Izbor adekvatne društvene mreže i ciljne grupe za postizanje maksimalnog rezultata;
Web stranice i blog;
Google Ads (oglašavanje na Googleu; tipovi kampanje; ključne riječi);
SEO (optimizacija za Google; optimizacija sadržaja; ključne riječi);
E-mail marketing (newsletter).
Osnove dizajna, fotografije i videografije
društvene mreže i grafički dizajn – kako izabrati odgovarajuće boje, fotografije i videografije;
dizajniranje postova i formati reklama;
razlike u industrijama i prilagođavanje objava društvenoj mreži i ciljnoj skupini;
dostupni online alati za pripremu i obradu sadržaja.
PREDAVAČI:
Amela Sačić, menadžerica za odnose s javnošću, Purple Key Creative Agency
Tarik Bećić, grafički dizajner
REALIZACIJA NASTAVE: Obuka će se realizirati od 5. marta 2020. u prostorijama CEI „Nahla“ u ulici Džemala Bijedića 122 u Sarajevu.
TERMINI: Nastava će se održavati ponedjeljkom i četvrtkom od 18.30 do 21.00 i subotom od 12.00 do 15.15. Ovi termini nastave važe do 23.4. nakon čega će grupa za 35 preostalih časova iz dijela Osnove dizajna, fotografije i videografije termine uskladiti s predavačem i ramazanskim režimom rada.
CIJENA OBUKE: 430 KM (moguće plaćanje u dvije rate).
Po završetku obuke polaznice će dobiti certifikat kojim se potvrđuju stečene kompetencije, te prema ostvarenim rezultatima i naše preporuke za dalji angažman.
NAČIN PRIJAVE: Prijave isključivo putem ONLINE FORMULARA najkasnije do 12h u srijedu, 26. februara 2020. godine.
Broj mjesta je ograničen! Za sva pitanja i dodatna pojašnjenja obratite se na e-mail: elvira@nahla.ba
Više o sjajnoj atmosferi s prethodne obuke i uspješnoj poslovnoj priči polaznica koja je uslijedila nakon obuke pročitajte u člancima:
Prva generacija Nahlinih community menadžerica završila obuku
DETALJI OBUKE
POČETAK OBUKE: 5. mart 2020.
TERMINI: ponedjeljkom i četvrtkom od 18.30 do 21.00 i subotom od 12.00 do 15.15. Od 23.4. grupa će za 35 preostalih časova termine uskladiti s predavačem i ramazanskim režimom rada.
CIJENA OBUKE: 430 KM (moguće plaćanje u dvije rate)
Prijave isključivo putem ONLINE FORMULARA najkasnije do 12h u srijedu, 26. februara 2020. godine.
PRIJAVI SE
Izvor: https://www.mreza-mira.net/