kalendar

April 23, 2024
  • Edukacija za privrednike: "Digitalni marketing" - Udruženje poslodavaca Zenica

skip to Main Content

KRISTALI MINERALI d.o.o., visoki sjaj i kvalitet iz Zenice – predstavljamo firmu koja stoji iza Djidji & Co, prvog BH brenda nakita i modnih dodataka izrađenog s autentičnim Swarovski® kristalima –

 

-Željeli smo tržištu ponuditi proizvod EU kvalitete s izuzetno konkuretnim cijenama i vrhunskom uslugom – Nismo se opterećivali nekim ekstremno brzim rastom prodaje, te smo se fokusirali na kvalitet proizvoda i širenje asortimana – Naš nakit unosi dodatnu dozu glamura i stila u cjelokupni izgled osobe – Prva smo i još uvijek jedina firma iz BiH koja kupcima izdaje vlastitu potvrdu o autentičnosti Swarovski® kristala i kvaliteti proizvoda- Posjedujemo znanje i vještine da ovaj posao razvijamo u bilom kom kutku svijeta!

 

Sve je počelo 2014. godine kada su se Zeničanka Selma Mujičić-Jović (34) i njen suprug Aleksandar Jović (40), rođeni Travničanin odlučili pokrenuti vlastiti posao izrade nakita i modnih dodataka u Zenici. Brend Djidji & Co koji su pokrenuli postao je prepoznatljiv i dostupan širom BiH.
Ovaj brend zvanično je registrovan 2014. godine dok je Društvo za proizvodnju, trgovinu i usluge Kristali Minerali d.o.o. Zenica osnovano 2015. godine sa sjedištem u Biznis inkubatoru Zenica kojim upravlja Zenička razvojna agencija ZEDA d.o.o.
Sama regitracija brenda Djidji & Co je rezultat poimanja potreba tržišta kao i potrebe da se rezultati njihovog rada izdvoje i zaštite. Registraciju zaštićenog znaka su proveli kod Instituta za intelektualno vlasništvo BiH, a razvoj brenda je sveobuhvatan posao koji uključuje više disciplina, od organizacije proizvodnje, dizajna, vizualizacije te marketinga i odnosa sa kupcima i dobavljačima.
U tome im je pomoglo znanje i iskustvo u prijašnjim poslovima kao i određeni afiniteti koje su kako kažu, godinama razvijali. Naime, Selma, grafička tehničarka po zanimanju, je dugo vremena u poslu izrade i prodaje nakita i postala je prepoznatljiva po specifičnom stilu i afinitetu za umjetnost i modu. S druge strane, Aleksandar je svoje iskustvo u odnosima sa klijentima, domaćim i stranim partnerima stečeno radom na poslovima u diplomatskoj misiji sa uredom u Zenici dopunio stručnim obrazovanjem za zvanje juvelira/draguljara, značajno je pomoglo i napredno poznavanje fotografije. Ističu da im je upravo to uštedjelo dosta sredstava pri izradi vizualnih elemenata bez kojih ijedan brend ili proizvod teško da može opstati u današnjim okolnostima tj. u dobi interneta i društvenih mreža.

-„Kad se svi ti elementi spoje, možemo reći da smo imali solidnu osnovu na koju smo počeli nadograđivati naše poslovanje. Dodatni zamah nam je predstavljala i saradnja koju smo ostvarili sa kompanijom Swarovski AG, usmjerivši nas ka izradi specifičnog proizvoda. Saradnja sa ovom kompanijom, koja je svjetski lider u proizvodnji vrhunskih kristalnih komponenti i jedan od top igrača na polju mode u svijetu, nas je dodatno motivisala i praktično usmjerila razvoj naših proizvoda i usluga“ – rekli su Selma i Aleksandar.
Kada se osvrnu 5 godina unatrag mnogo toga je urađenog, veliki iskoraci su napravljeni, a velike stvari tek slijede.
-„Zahvalni smo Agenciji ZEDA na prilici da ispričamo našu priču kao i na saradnji koju ostvarujemo svih ovih godina. Iz današnje perspektive se čini da smo donijeli dobru odluku, te nas posebno raduje da podrška naših najbližih kao i cjelokupne zajednice sve više raste. Prije pet godina smo bili u godinama kada smo nešto racionalnije počeli posmatrati život, te proces poslovanja i u razvoj preduzeća smo ušli sa optimizmom i jasnim planom.

 

Naš glavni cilj je bio da tržištu ponudimo proizvod EU kvalitete, sa izuzetno konkuretnim cijenama i vrhunskom uslugom. Nismo se opterećivali nekim ekstremno brzim rastom prodaje, te smo se fokusirali na kvalitet proizvoda i širenje asortimana tj. kreiranje kolekcija nakita koje će zadovoljiti potrebe naših kupaca. Plan se nije mijenjao i dok se kroz rad nekad dešavaju i određene situacije, pogrešne ili brzoplete procjene, trudimo se na iste gledati kao na lekcije iz kojih učimo“- otkrili su Selma i Aleksandar čiji finalni proizvodi nastaju u Zenici i rezultat su procesa razvoja proizvoda koji uključuje dizajn, namjenu, te selekciju materijala. Motivaciju pronalaze u kupcima i potencijalnim kupcima.

-„Iako imamo definisanu ciljnu grupu, nastojimo da izrađujemo komade koji će se dopasti potencijalnim kupcima bez obzira na njihovu dob i preferencije. Mišljenja smo da naš nakit unosi dodatnu dozu glamura i stila u cjelokupni izgled osobe, te u tom pogledu razvijamo proizvode koji odgovaraju situaciji u kojoj se nalazi osoba koja isti nosi. Iako je takvo što ponekad nezahvalno u prodajnom smislu trenutno u BiH, trudimo se pratiti svjetske modne trendove i ponuditi našim kupcima komade koji dočaravaju vrijeme u kojem živimo. S druge strane, svako podneblje nosi svoje različitosti, te u tom pogledu nastojimo kreirati ponudu koja će svojom širinom i dostupnošću zadovoljiti ukuse kupaca bez obzira odakle oni dolazili.
Naše proizvode izrađujemo uz striktno poštivanje preporuka proizvođača kristala, a ponosni smo na kvalitetu izrade i materijala koji koristimo. U tu svrhu smo osmislilli i Djidji & Co Stress Free garanciju s kojom kupcima garantujemo kvalitet naših proizvoda u periodu od dvije godine, a i nakon tog perioda im stojimo na raspolaganju. Prva smo i još uvijek jedina firma iz BiH koja kupcima izdaje vlastitu potvrdu o autentičnosti Swarovski® kristala i kvaliteti proizvoda“ – ponosni su Selma i Aleksandar.

Svakom početniku od velikog je značaja podrška koju Agencija ZEDA pruža koristeći resurse Biznis inkubatora Zenica.
-„Čast nam je biti dio te priče i sa velikim zadovoljstvom posmatramo disperziju gradskih usluga kroz pružanje podrške u svrhu ekonomskog jačanja zeničke male privrede. Znanje, informacije i kontakti koje smo stekli kroz učešće u raznim radionicama i poslovnim susretima u organizaciji Grada Zenice i Agencije ZEDA je nemjerljivo i žao nam je što zbog poslovnih obaveza često nismu u prilici koristiti sve resurse koji su nam na raspolaganju u Biznis inkubatoru. Generalno govoreći, svaki vid podrške, bilo materijalne ili u formi valjane informacije ili savjeta je izuzetno važan pogotovo na početku poslovanja. Ma koliko se nešto doimalo malim ili sitnim, podrška je dobrodošla pogotovo ako se svrsishodno iskoristi. Nama su npr. izuzetno dobro došla i grant sredstva koja smo, nakon uspješne aplikacije, dobili u prvoj godini poslovanja od Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta i koja smo iskoristili za daljnji razvoj asortimana“ – istakli su Selma i Aleksandar koji su zaokupljeni razvojem specifičnog proizvoda s kojim se žele prikazati kao ozbiljan ponuđač kvalitetnog i dostupnog nakita i modnih dodataka širom BiH. Također, planiraju širenje asortimana na proizvode koji ne spadaju u kategoriju nakita i modnog nakita, te su na tom polju poduzeli određene korake u smislu detaljnijeg profesionalnog usavršavanja.

-„U suštini, planiramo „proboj“ na domaće tržište proizvodom koji će, nadamo se, pronaći svoje mjesto u prodavnicama vezanim za industriju mode, poklona i uljepšavanja. Nadamo se uspjehu koji bi nam omogućio daljnji razvoj i dodatno zapošljavanje. Veliki je to izazov za preduzeće naše veličine i vrste proizvoda, uzimajući u obzir sve specifikume BH tržišta poput tradicionalno orijentiranih, te nedovoljno informisanih kupaca kao i jake inostrane konkurencije“ – rekli su Selma i Aleksandar naročito ponosni na kupce koji su prepoznali njihov rad, kvalitet i stručnost.
-„Ponosni smo i na naše poslovne partnere koji nam olakšavaju svakodnevni posao i tu želimo spomenuti i naše modele koji vizualno dočaravaju naš rad. Naše težnje su usmjerene ka izgradnji društveno odgovornog preduzeća koje može poslužiti kao primjer mnogima koji sa određenim strahom ili skepsom gledaju na pokretanje privatnog biznisa u BiH“ – istakao je ovaj bračni par napominjući da su se za današnji uspjeh morali odreći mnogih stvari, izboriti sa sumnjama čak i najbližih, ali u konačnici, trud se isplatio.
-„Ma koliko su zapadne zemlje izuzetne države za život i razvoj kako u privatnom tako i u profesionalnom pogledu, odlučili smo sva sredstva koja su nam bila na raspolaganju uložiti u posao u Zenici i lično obrazovanje, te profesionalnu nadogradnju. Mi sada posjedujemo znanje i vještine da ovaj posao razvijamo u bilom kom kutku svijeta, ali opet ne odustajemo od usvajanja novih vještina i obrazovanja. Vjerujemo da ključ uspjeha leži u znanju i ljubavi prema poslu koji obavljate i kad se tome pridoda upornost onda su šanse, po našoj slobodnoj procjeni i bez ikakve pretencioznosti, 50-50%. I to ne mislimo samo za BiH, nego generalno bilo gdje u svijetu. Šanse za uspjeh se povećavaju uz svaku usvojenu vještinu, bilo to poznavanje stranog jezika, IT vještina ili komunikacija. Smatramo da postoji potencijal za razvoj malih obrta i preduzeća koja će izrađivati specifične proizvode i usluge visoke kvalitete, te se nadamo da će zajednica iznaći rješenja za olakšavanje i modernizovanje poslovanja i dostupnost konkurentnih finansijskih sredstava svima koji su spremni ulagati u biznis u BiH“ – rekli su Selma i Aleksandar.


Svi zainteresovani za proizvode ovog brenda, više informacija mogu dobiti na www.djidjiandco.com, web-shop www.kristaliminerali.ba trenutno je u fazi osvježavanja, a svi ljubitelji društvenih mreža o Djidji & Co mogu potražiti na Facebooku pod nazivom Djidji & Co i na Instagramu pod korisničkim imenom@djidjiandco.

 

 

 

 

 

Back To Top
X