kalendar

May 12, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

May 14, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

May 15, 2021
  • Uvod u UX/UI dizajn - Zenica

May 16, 2021
  • Uvod u UX/UI dizajn - Zenica

May 17, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

  • Professional Software Testing - Zenica

May 18, 2021
  • Professional Software Testing - Zenica

May 19, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

  • Professional Software Testing - Zenica

May 20, 2021
  • Professional Software Testing - Zenica

May 21, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

  • Professional Software Testing - Zenica

May 22, 2021
  • Adobe Premiere - Video Editing Like a Pro - Zenica

  • Professional Software Testing - Zenica

  • Uvod u UX/UI dizajn - Zenica

May 23, 2021
  • Adobe Premiere - Video Editing Like a Pro - Zenica

  • Professional Software Testing - Zenica

  • Uvod u UX/UI dizajn - Zenica

May 24, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

May 26, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

May 28, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

May 29, 2021
  • Adobe Premiere - Video Editing Like a Pro - Zenica

  • Uvod u UX/UI dizajn - Zenica

May 30, 2021
  • Adobe Premiere - Video Editing Like a Pro - Zenica

  • Uvod u UX/UI dizajn - Zenica

May 31, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

June 2, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

June 4, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

June 7, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

June 9, 2021
  • II ciklus edukacije u okviru projekta Digital Design & Manufacturing

skip to Main Content

Javni poziv za apliciranje za Dobre prakse u oblasti predškolstva

Caritas Švicarske (CaCH) započeo je sa projektom „Predškolsko obrazovanje za svu djecu – PEACH“ koji se u ovoj fazi provodi u partnerstvu sa Asocijacijom za razvoj LEDA u Zeničko-dobojskom kantonu.

Cilj projekta je da djeca iz ranjivih obitelji razvijaju pozitivan stav prema učenju i spremna su za ulazak u osnovnu školu, dok su specifični ciljevi projekta: (1) Djeca iz ugroženih obitelji pohađaju predškolski odgoj i obrazovanje,(2) Predškolske ustanove pružaju poticajno i inkluzivno okruženje za učenje i (3) Odgovarajuće javne institucije jačaju predškolski odgoj i obrazovanje i potiču razvoj djeteta u ugroženim obiteljima.1

Projekt zagovara značaj i promovira pristup kvalitetnom predškolskom odgoju i obrazovanju koje doprinosi cjelovitom razvoju predškolskog djeteta i daje snažne temelje za njegovo dalje obrazovanje. Poseban naglasak je na marginaliziranoj romskoj djeci.2 Vlasti su iskazale spremnost za saradnju u provedbi projekta, te su sa CaCH potpisani memorandumi o saradnji.

Radna grupa koju čine profesori sa Pedagoškog fakulteta Sarajevo i Islamskog pedagoškog fakulteta Zenica, odgajatelji i stručni saradnici iz predškolskih ustanova, osobe iz partnerskih organizacija i direktori predškolskih ustanova u procesu su izrade priručnika i razvoja modula obuke za odgajatelje u praksi, ali i za buduće odgajatelje iz sljedećih oblasti:

1. Razvoj početnih matematičkih pojmova za djecu predškolskog uzrasta, 2. Socijalna inkluzija 3. Učenje kroz igru i 4. Značaj muzike za pravilan rast i razvoj djece predškolskog uzrasta.

Cijeneći vaše ogromno iskustvo u radu sa djecom predškolskog uzrasta, želimo da ono postane resurs dostupan svima, pa s tim u vezi raspisujemo

Javni poziv

za prikupljanje primjera dobre prakse u radu sa djecom predškolskog uzrasta

Oblasti za koje se poziv raspisuje

Pozivamo odgajatelje i stručne saradnike iz predškoslkih ustanova Federacije Bosne i Hercegovine za učešće u odabiru primjera dobre prakse u radu sa djecom predškolskog uzrasta iz sljedećih tematskih oblasti:

1. Razvoj početnih matematičkih pojmova za djecu predškolskog uzrasta, 2. Socijalna inkluzija, 3. Učenje kroz igru i 4. Značaj muzike za pravilan rast i razvoj djece predškolskog uzrasta.

Rok za dostavu radova:

Rok za dostavu radova je 31.08.2020.

1 CaCH pruža pomoć ugroženim obiteljima sa fokusom na romske obitelji. Ugroženim obiteljima smatraju se obitelji koje su drugačije u odnosu na druge obitelji zbog svoje etničke pripadnosti, jezika, siromaštva i slično i koje zbog toga nemaju jednake mogućnosti učešća u životu zajednice. 2 U marginalizirane grupe djece spadaju djeca s teškoćama u razvoju, djeca Romi i djeca iz socijalno ugroženih porodica.

Radovi se mogu dostaviti u elektronskom obliku na e-mail adresu bih@caritas.ch s naznakom: Prijava na javni poziv PRIMJERI DOBRE PRAKSE – PEACH ili u printanom obliku na adresu:

Caritas Švicarske Travnička 1 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Svi radovi pristigli nakon naznačenog datuma neće se uzeti u razmatranje.

Poziv je namijenjen

Zaposlenim ili na drugi način angažiranim odgajateljima i stručnim saradnicima u predškolskim ustanovama iz Bosne i Hercegovine.

KRITERIJI ZA VREDNOVANJE:

Radovi će se vrednovati prema sljedećim kriterijima:

– Inovativnost i kreativnost u radu sa djecom predškolskih ustanova iz jedne od navedenih oblasti. Inovativnost se ogleda u promišljenom pristupu rješavanja određenih prepreka u učenju i podučavanju, ili pronalaženje drugačijih ideja kojima se nastoji postići najbolji rezultati za svako dijete. Mogu to biti i nove, osmišljene tehnike, metode i strategije podučavanja, inovativna primjena poznatih praksi, kreiranje različitih materijala za učenje i poučavanje. – Doprinos razvoju predškolskog odgoja i obrazovanja, sa fokusom na djecu iz marginaliziranih obitelji. Procjenjivat će se, u kojoj mjeri praksa potiče aktivno uključivanje djece u proces učenja, razvija njihovu kreativnost, kritičko mišljenje, rješavanje problema i druge kompetencije, odnosno koliki je doprinos razvoju predškolskog odgoja, razvoju vrijednosti i socijalnih kompetencija i ličnosti djeteta. Koliko rad/istraživanje doporinosi podizanju svijesti društva o potrebi predškolskog odgoja i obrazovanja

Šta se očekuje od autora rada?

1. Pisani rad – primjer dobre prakse ili autorizovano istraživanje iz oblasti predškolskog odgoja i

obrazovanja 2. Da je rad autentičan i da odražava provedene aktivnosti u radu s djecom predškolskog uzrasta u vašoj

sredini 3. Maksimalan obim rada četiri stranice A-4 formata, štampan Times New Roman fontom, proreda 1,15

(margine 2,5×2,5 cm) da sadrži sažetak sa izvedenim zaključkom.

Vaš rad može biti:

– Pisana priprema za realizaciju aktivnosti iz jedne od navedenih oblasti koje su u fokusu projekta ili

istraživački rad iz jedne od navedenih oblasti – Tema za stručno usavršavanje koju ste realizirali u vašoj ustanovi,

Recenzije:

Ukoliko vaš rad dobije pozitvnu recenziju od stručnog tima CaCH, bit će objavljen u Zbirci primjera dobre prakse za koji će biti upriličena javna promocija na koju ćete biti pozvani.

Za najuspješnija tri primjera CaCH će donirati seti didaktičkog materijala ze jednu vrtićku grupu u ustanovi u kojoj je autor rada zaposlen.

Napomena:

Radovi, u prilogu koji ne ulazi u broj stranica, mogu sadržavati podatke o praćenju djece uz obaveznu zaštitu identiteta, refleksija na realiziranu praksu, istraživanja, radove djece i slično.

 

Formu za apliciranje pronađite OVDJE

 

Izvor: https://www.mreza-mira.net/vijesti/pozivi-za-projekte/javni-poziv-za-apliciranje-za-dobre-prakse-u-oblasti-predskolstva/

Back To Top
X