Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine je u saradnji s Razvojnim programom Ujedinjenih nacija u Bosni…
NOVI PROJEKAT AGENCIJE ZEDA – Unapređenje konkurentnosti proizvođača domaćih proizvoda kroz jačanje brenda, promociju i medijsku kampanju
Agencija ZEDA dobila je još jedan projekat „Unapređenje konkurentnosti proizvođača domaćih proizvoda kroz jačanje brenda, promociju i medijsku kampanju“, a finansira ga Ministarstvo za privredu (ZDK).
Implementacija je počela u novembru 2025. godine i trajat će do maja 2026. godine
Cilj projekta je povećanje konkurentnosti lokalnih proizvođača u cilju ostvarenja povećanja proizvodnje, zaposlenosti i rasta preduzeća koja bi u konačnici poboljšala standard lokalne zajednice.
Kroz projekat je planirano da Agencija ZEDA omogući MSP registrovanim na području ZDK iz prehrabenog i neprehrambenog sektora da profesionalno ispromovišu i izbrendiraju svoj biznis/proizvode/usluge.
„Unapređenje konkurentnosti proizvođača domaćih proizvoda kroz jačanje brenda, promociju i medijsku kampanju“ podrazumijeva i edukacije o marketingu, digitalnom marketingu, društvenim mrežama i upravljanju brendom, a projekat će razviti i poseban sistem označavanja domaćih proizvoda.
Također, projekat će raditi na povećanju svijesti potrošača da kupuju domaće i kroz aktivnosti brendiranja domaćih preduzeća će doprinijeti njihovom prepoznavanju/vidljivosti i boljem plasmanu i prepoznatljivosti na tržištu.
U okviru projektnih aktivnosti domaći proozvođači će dobiti priliku da izlažu svoje proizvode na atraktivnim pozicijama u trgovačkim lancima sa kojima do tada nisu imali saradnju, a bit će organizovan i sajam čiji je cilj promocija domaćih proizvođača i podsticanje lokalne privrede kroz direktno povezivanje proizvođača sa potrošačima.


