kalendar

April 23, 2024
  • Edukacija za privrednike: "Digitalni marketing" - Udruženje poslodavaca Zenica

skip to Main Content

Domaći brendovi i regionalni turizam: da li je kriza prilika?

Pandemija COVID-19 je posebno uticala na biznise u sektoru turizma. Pročitaj zanimljiv članak Mahmute-Maše Aaganović (Urban Development _ ICA) o tome kako kriza može biti prilika za domaće brendove i razvoj turizma u regiji.
◼ S Mašom i ostalim gošćama i gostima ćemo se družiti 28.4. u 18 sati i razgovariti na temu: “Zašto je kriza najbolji trenutak da pokreneš franšizu”.
🔺 Registruj se i učestvuj u sjajnoj diskusiji, a saznaj i kako možeš dobiti besplatno mentorstvo da unaprijediš svoj biznis:
#StartupStudio |Innovate.ba
Izvor:https://www.lonac.pro/domaci-brendovi-i-regionalni-turizam-da-li-je-kriza-prilika?fbclid=IwAR3r7KaDqn1SShTQAJplYu4NqvS6Lf_xcXbRIkpId7_Es6MCxgox1ZYEl2k
Back To Top
X